Formulier klachtenafhandeling
Heeft u opmerkingen over de kwaliteit of service van Passafleur? Dan horen wij dat graag. Alleen wanneer wij op de hoogte zijn van uw opmerkingen of klacht, kunnen wij er alles aan doen om u te helpen en de klacht tot volle tevredenheid op te lossen.
Iedereen kent het gezegde: waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ook bij ons kan dat wel eens voorkomen. Maar als dat gebeurt, willen wij dat zo snel en correct mogelijk herstellen.
Klachtenafhandeling
Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
PROTOCOL KLACHTENAFHANDELING | ||
Klacht | Consument moet voldoen aan | Afhandeling |
Niet geleverd | Reactie binnen 1 week | Alsnog leveren met excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag. |
Niet geleverd, niet thuis | Reactie binnen 1 week | Niet-thuis kaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw bezorgen. |
Te laat geleverd | Reactie binnen 2 dagen | Excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag |
Te vroeg geleverd | Reactie binnen 2 dagen | Nogmaals leveren met excuus. |
Kwaliteit niet goed* | Toonbaar binnen 7 dagen | Oude boeket terug t.b.v. onderzoek. Opnieuw bezorgen van zelfde bestelling. |
Onvolledige levering | Reactie binnen 2 dagen | Nalevering van het ontbrekende |